Filmen: Call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het programma 'xfire' hebt, kun je als je in game zit de knoppen Scrollock en V indrukken. Dan neemt dat programma het spel als het goed is op. Het kan ook met het het programma Fraps maar, daar heb ik zelf weinig tot geen ervaring mee.

Het kan inderdaad met Fraps maar die is niet gratis. Wel voor korte stukjes(30 sec.).

Voor het opnemen van je pc heb je een flinke pc nodig. Veel geheugen en een goede processor.

valt wel mee hoor, het vraagt wel wat power van je pc maar niet zoveel, t hangt ook een beetje van de game af die je wilt filmen. maar een beetje gamepc kan dit makkelijk aan.
Fraps is inderdaad een goede oplossing, en er is een free version van.
Camtasia is anders ook een goede, beter zelfs qua allerlei extra's.

weet dat ik een beetje laat antwoord maar zag de vraag pas net en wilde dit toch even toevoegen.

leon

Zelf gebruik ik altijd gewoon Fraps. Voor cod betreft, ik weet nog wel dat je in cod 4 en WaW enzo bijvoorbeeld op Hardcore (moet wel hardcore zijn anders zit HUD in de weg) free for all bijvoorbeeld, en dan de gene die aan het filmen is moet dan een stun/flash grenade in zijn hand houden of c4 (of semtex, in deze cod in dit geval ;) ) zodat er geen wapen in het beeld zit. Dat is geloof ik tot nu toe echt de beste manier, maar geen zorgen, het gaat beter dan je denkt :)

hypercam 2, is prima. Alleen heb je rechtsboven een klein wit balkje met: Unregistered Hypercam 2. Maar het is heel makkelijk te gebruiken.

Topics uit 2010 mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan