filmpje (audio) opslaan van youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik heb een link ontdekt waarmee ik filmpjes en audio op kan slaan op mijn eigen pc:
www.vixy.com

Dat leek mij hartstikke handig, maar nu heb ik het volgende probleem:

als ik het filmpje opgeslagen heb op mijn pc, dan kan ik het niet afspelen....hmmmm, dat is raar....

Ik kan het openen met WMP, iTunes of QuickTimePlayer, maar geen van 3 doet het....ik krijg dan de volgende foutmelding (zie bijlage)

Wat moet ik nu verder doen???

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 44
nou, dat is het ook niet, jammer...

ik heb het gedownload, en bij 'bestand openen' en hij speelt het mp3-tje niet af...helaas:confused:

hoe bedoel je: alle opties aangevinkt?

en die andere doet het ook niet....zie bijlage

ik snap d'r niks meer van....

Bijlagen

• Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 47
vraag ik me af of de download goed is..

als het een normaal mp3 bestand is moet het gewoon lukken met hetgeen wat voorgeschoteld is..

kijk eens even in apparaatbeheer of je daar een geel uitroepteken(oid) hebt staan??

je kan ook gewoon tubetilla free download die werkt 100% ik gebruik hem al een ruimetijd:thumb:

het probleem is ook niet dat er geen filmpjes/muziek afgehaald kan worden maar ze worden niet afgespeeld....

het probleem is ook niet dat er geen filmpjes/muziek afgehaald kan worden maar ze worden niet afgespeeld....

Daarom gaf ik haar mijn oplossing, omdat zei de foutmelding krijgt dat het "type" niet word herkend. Via mijn handeling krijg je een .mp3 bestand die gewoon kan worden afgespeeld door vlc / windows media player. Misschien ligt het probleem bij vixy.com dat het bestand niet goed gecomprimeerd word door vixy daarom mijn oplossing.

Laatst bewerkt:
Ze geeft aan dat het een mp3 betreft.Daarom zoek ik naar een mogelijke oplossing qua codec's,geluidsdrivers etc etc....

Ging me meer voor het geval dat er anderen zijn die ook nog eens 10 mogelijke downloadprogjes gaan geven...

;);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan