filmpje gelijk starten met dia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mijmezelfenik

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Ik kom steeds een stukje verder in mijn presentatie en mijn vorige vraag was gelukkig al spoedig opgelost.

Maar nu even wat anders:
Het filmpje begint in de dia even iets later, waardoor er eerst een zwart vlak ontstaat voor het afspelen van het filmpje. Er is geen vertraging ingesteld. Graag zie ik dus dat het filmpje gelijk start met de volgende dia. Nu ziet het er echt uit alsof het filmpje erin is geplakt. De overgang is dus niet goed.

Hoe kan ik dat oplossen?

Bedankt!

Ik kom steeds een stukje verder in mijn presentatie en mijn vorige vraag was gelukkig al spoedig opgelost.

Maar nu even wat anders:
Het filmpje begint in de dia even iets later, waardoor er eerst een zwart vlak ontstaat voor het afspelen van het filmpje. Er is geen vertraging ingesteld. Graag zie ik dus dat het filmpje gelijk start met de volgende dia. Nu ziet het er echt uit alsof het filmpje erin is geplakt. De overgang is dus niet goed.

Hoe kan ik dat oplossen?

Bedankt!

Er is geen vertraging ingesteld, maar toch begint het filmpje iets later? Hmmm... Powerpoint heeft altijd wel iets tijd nog om het filmpje te starten, dus dat kan een verklaring zijn.

Zoals ik het nu lees, heb je het filmpje in een nieuwe slide geplaatst. Je kunt natuurlijk ook het filmpje aan het einde van de vorige slide plaatsen - het filmpje activeer je dan met een klik op de muis, en door het filmpje 'full screen' te laten zien bereik je volgens mij hetzelfde effect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan