filmpje gemaakt met mobiel hoe op mijn site zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
176
hallo ik heb een filmpje gemaakt met mijn mobiel en ik wil hem graag op mijn website zetten kan dat het is een mp4 bestand ik heb al gehoort dat het kan via youtube maar dan moet ik hem eerst op youtube zetten en dat wil ik niet weten jullie nog een gratis manier hoe ket kan???
 
Je kan hem ook op google video of new grounds zetten. Maar ik neem aan dat je dat niet wilt. Je kan namelijk heel goed een youtube/google video venster maken op je site. Het is waarschijnlijk goedkoper dan op je site omdat het nauwelijks bandbreedte kost.
 
nee ik wil hem ook niet op google video of new grounds zetten ik wil gewoon gratis de html code weten die ik op mijn website kan zetten:thumb:
 
Hier is een code voorbeeld:

<OBJECT CLASSID="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B"
CODEBASE="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab" WIDTH="160" HEIGHT="136" >
<PARAM NAME="src" VALUE="bestand.mp4" >
<PARAM NAME="autoplay" VALUE="true" >
<EMBED SRC="bestand.mp4" TYPE="image/x-macpaint"
PLUGINSPAGE="http://www.apple.com/quicktime/download" WIDTH="160" HEIGHT="136" AUTOPLAY="true"></EMBED>
</OBJECT>

Het werkt uiteraard alleen als de gebruiker de benodigde plugins heeft.
En zoals swallav al zei: je draait zelf op voor de kosten van bandbreedte.

Succes!
 
maar ik wil mijn filmpje niet eerst op een site zetten zoals youtube ik wil gewoon weten hoe ik aan de html code kan komen van mijn filmje en niet eerst mijn filmpje op een filmpjes site zetten:D
 
?? ik heb je gisteren een html code voorbeeld gegeven...
 
jaa maar nou ja laat maar maar ik zit nu met een ander probleem ik heb een betaalde website maar als ik daar mijn filmpje upload staat er dit:Unable to create directory /home/jdb/domains/michiel-kouwenhoven.nl/public_html/wp-content/uploads/2009/08. Is its parent directory writable by the server?
weten jullie wat dat betekend??

en ik heb nog een vraag hoe zou ik een pagina van mijn site kunnen beveiligen??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan