filmpje in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
ik heb een powerpoint presentatie gemaakt maar deze keer heb ik er een filmpje bijgezet... werkt allemaal perfect enzo maar als ik hem opsla met het filmpje in dezelfde mapen ik zet het naar een andere pc dan neemt hij hem niet

de reden daartoe is omdat bij source (van het filmpje) C:/users/mastermindzh...

dus op geen enkele andere pc doet hij het.
nu dacht ik ah dan zet ik het toch op een usb stick, ik gedaan en filmpje erin gezet.

O:/powerpoints + gant/pp1

nu is het dus een O: maar als ik hem in een andere pc doe (met minder poorten) dan wordt hij laten we zeggen G: en dan doet hij het weer niet

hoe krijg ik het zo dat het filmpje het op iedere pc doet :D

btw ik heb al geprobeert bijgevoegde geluidsdingen op 50mb te zetten dat werkte niet
het maakt ook niet uit of ik hem .pps of .ppt moet opslaan :D

Ik weet niet hoe je jou video hebt geimporteerd. Als je het via Invoegen>Films en geluiden>film uit bestand Hebt gedaan lukt het niet. Je kunt beter een Windows media player object invoegen. dit doe je via Invoegen>object>Windows media player.

Je klik dan met de rechtermuis knop op het object en kiest in de dropdownlist "Eigenschappen". In dit scherm vul je dan in in welke map (geen drive letter) dan de bestandsnaam en dan het bestandstype. bijv.

/video/filmpje.wmv
/filmpje.avi
/video's/part1/filmpje.mpg

Veel succes!

Greetzz,
Timo

Ik weet niet hoe je jou video hebt geimporteerd. Als je het via Invoegen>Films en geluiden>film uit bestand Hebt gedaan lukt het niet. Je kunt beter een Windows media player object invoegen. dit doe je via Invoegen>object>Windows media player.

Je klik dan met de rechtermuis knop op het object en kiest in de dropdownlist "Eigenschappen". In dit scherm vul je dan in in welke map (geen drive letter) dan de bestandsnaam en dan het bestandstype. bijv.

/video/filmpje.wmv
/filmpje.avi
/video's/part1/filmpje.mpg

Veel succes!

Greetzz,
Timo

heel erg bedankt :D het werkt (met visual basic dus dat moet allemaal lukken!)

vraag OPGELOST:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan