Filmpje op mobiel zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProbleemPc

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2005
Ik ben dus niet zo handig met al die functies op mijn mobiel, het is me wel gelukt om mp3's op mijn mobiel ( Samsung E730 ) te zetten, maar nu heb ik het een ander probleem: als ik een filmpje op mijn mobiel wil zetten wat voor soort bestand moet dat dan zijn?? en hoe doe ik dat? Ik heb het geprobeerd met een .wmv bestand maar die pakt hij niet. Weet iemand dit??

K heb nu een filmpje geconverteerd, en als k m nu op mijn mobiel wil zetten krijg k n fout melding : video recording event was occurred:confused: ik kan hem er dus (nog) niet opzetten, terwijl het wel een 3gp bestand is. Wat kan ik nu doen?

Beste ProbleemPC,

ikzelf heb een SamSung SGH D500, en om video af te kunnen spelen moet ik het ook eerst omzetten naar een .3gp bestand.

Ik heb even naar de SamSung SGH E730, Specificaties gekeken, dit is wat ik krijg >>>>
http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-e730/specification.jsp

Bij Video staat er MPEG4. :confused: om ermee te kunnen opnemen, en te kunnnen afspelen, zou je het dan toch moeten converteren naar een .mpeg4 formaat !!!!

probeer een wat kleinere filmpje om te zetten naar een .3gp, en dan even kijken als je weer die melding krijgt, even uit testen,,,, etc etc,,,,

wens je veel succes,,,,

Ik zal het gaan proberen! Heel erg bedankt voor alle moeite:thumb:

kan het ook fout gaan omdat ImTOO 3gp een proef versie is en daardoor maar 2min van een filmpje converteerd! En overige 2min (bij een filmpje van 4min) niet doet? ik blijf gewoon vanalles proberen, en als het lukt plaats ik dat gelijk hier!!

HIJ DOET HET!!!:D K moest eerst een filmpje verkleinen en dan omzetten in MPEG 4 en dan doet ie het! en k had vanmiddag mn camera gebruikt op mijn mobiel, dus moest k m eerst opnieuw aanzetten.:thumb: geweldig, bedankt vor je hulp!!:D

Graag gedaan ProbleemPC,

leuke foto Trouwens,
dus je SamSung E730, leest kwa video bestanden een .mpeg4 of toch een .3gp,,,,

:thumb: dat het gelukt is.

Haha dankje (beetje gekke foto hor:p )..

Jah hij leest .3gp EN mpeg4 bestanden! Je moet alleen zorgen dat je ze eerst helemaal verkleint hebt.

:thumb: SUPERR BEDANKT!!!

filmpjes

he ik heb een e900 maar ik kan geen enkel soort filmpjes erop zetten wie kan mij helpen???? ik heb van alles geporbeerd maar het lukt niet

alvast bedankt

eeej

eej ik heb het ook heletijd lopen proberen
ik heb een samsung D600

en het lukt me wel om een 3pg of een MPEG-4 van te maken

maar die filmpjes komen er telkens niet helemaal op

3 filmpjes geprobeerd

die duren

3:52 min maar hij komt er maar 2:00 min op
en nog 1 van 55 sec en dan komt die maar tot 26sec
en nog 1tje van 47 sec en die komt er maar 23sec op

hier snap ik dus helemaal niks van kan iemand mij aub helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan