Filmpje op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hallo,

Ik heb IE7 geinstaleerd. Nu han ik het filmpje om mijn eigen site niet meer zien.
Ik heb ik de Temporary Internet Files gekeken en daar staat het filmpje niet tussen.
Dat betekend volgens mij dat het dus niet gedownload is. Ik heb in de internet opties onder geavanceerd al van alles geprobeerd meer het mag niet baten. Ik heb ook de beveilig op het laagste niveau gezet, ook dat helpt niet.

2 vragen; wat moet ik in IE7 instellen zodat ik het filmpje weer zie? én hoe pas ik mijn website aan dat iedereen met IE7 gewoon mijn filmpje kan zie als ze mijn site bezoeken?

Het adres van mijn site is www.chili-chile.nl
Rechts onderin moet staat het filmpje.

Vast bedankt!!
Rob.
 
Het duurde een paar seconden, maar toen ging spontaan een Windows Media Player filmpje "draaien" in mijn IE7.
 
welke media player heb je nu lopen 10 of 11.
 
Ik kan op die site ook het filmpje niet zien...
en heb dit ook met andere sites!
Wie o Wie heeft een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik windows madia player 11.
Maar als ik daar het filmpje mee afspeel is het gewoon te zien.
Dan gaat het natuurlijk om een bestand dat op mijn computer staat.

Groeten,
Rob.
 
Ga in IE7 via Extra, Internet opties naar tab Beveiliging. Klik op Aangepast niveau en scroll naar de regel: "Video's en animaties op een webpagina weergeven die geen externe mediaspeler gebruiken" en klik voor Inschakelen.
 
Daar ben ik weer,

Ik kan helaas de vraag nog niet als opgelost markeren!
Het filmpje dat om mijn site staat wordt niet gedownload, daarom zie ik het niet.
Bovenstaande oplossingen hebben niet geholpen.
Wel kan ik op een andere site, die ik ook gemaakt heb het filmpje wel zien.
( www.zwartenbergse-polder.nl )

Op andere computers (met IE 6) is het gewoon te zien.

Help!

Groeten,
Rob.
 
Op beide sites gaat bij mij, na enkele seconden wachttijd, het wmv-filmpje "draaien".
Bij Janklep ging na mijn advies over aanpassing in de tab Beveiliging het afspelen ook lukken. Heb je ook gekeken bij Extra, Internet opties, tab Geavanceerd en dan naar de regels Animaties op webpagina's afspelen en Geluiden op webpagina's afspelen? En nog verder naar onderen Browseruitbreidingen van derden inschakelen?
 
Ja het werkt weer.
Ik heb eerst alle standaard instellingen gekozenn en daar na jou instructies opgevolgt.
Nu werkt het dus weer zoals van ouds.

Bedankt!:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan