filmpje toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb diverse topics gelezen maar het wil mij toch niet lukken.
Ik wil een avi , tenminste die heb maar het mag ook een andere zijn die moet ik dan maken, in een PowerPoint presentatie toevoegen.
Ik krijg hem er wel in maar afspelen doet hij niet want dan wordt het een leeg wit vlak.
Wie weet wat ik fout doen of hoe ik het dan moet doen??
Ik ben nu al uren er mee bezig geweest maar het wil maar niet lukken.

download alle codecs, waarschijnlijk kan je machine de code in het filmpje niet lezen. even googelen naar code + je besturingssysteem.

Het werkt nu wel alleen snap ik er niets van en het werkt ook niet zoals het moet.
Ik moet de presentatie straks afspelen op een andere laptop en dat gaat niet.

Het is n.l. zo.
In mijn documenten zit een mapje: mijn video's. Daar staat het filmpje in en dan werkt het.
Maar als ik het filmpje in de map van Powerpoint zet en dan invoeg dan werkt het niet.
En als ik de hele map met de powerpoint op mijn usb stick zet en op een andere laptop wil afspelen gaat het niet.
Ik kan hem dus alleen afspelen op mijn pc en dan alleen het filmpje gebruiken uit mijn map mijn video's.
Hoe ik nu de PowerPoint maken zodat ik hem op mijn usb stick kan zetten en op een andere laptop kan afspelen?
Weet iemand dat want dat moet toch kunnen?

Uiteindelijk gtoch gelukt.

Laatst bewerkt:
Hoe heb je dat dan gedaan?

Ik heb PowerPoint opneuw geïnstalleerd en toen was de optie er wel.
Links boven klikken op dat Officeknopje en dan op het tabblad klikken op publiceren en dan op inpakken voor cd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan