Filmpje uploaden naar windows 8.1 lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Zoals ik altijd gedaan heb wilde ik een filmpje uploaden naar Mijn Afbeeldingen en daarna bewerken met Moviemaker. Ik krijg One drive en van alles maar ik wil gewoon alleen uploaden naar Mijn Afbeeldingen. Er staan al filmpjes op de laptop, maar nu lukt het niet meer.
Vroeger kon je gewoon camera (Samsung W8850F) aansluiten met USB, kiezen voor afbeeldingen importeren en klaar was kees. Nu is het een moeizame tocht geworden.
Hoe kan ik dit stapsgewijs doen? Waar kan ik de instellingen hiervoor veranderen? Kennelijk is er met het vernieuwen van de laptop software iets veranderd hierin. Nu blijft ie hangen en geeft aan dat de bestanden niet kunnen worden geimporteerd.:confused:
 
Dit is een onduidelijke vraag: Wat doet OneDrive in dit verhaal?
Wél weet ik dat OneDrive/SkyDrive voor problemen kan zorgen in W8(.1)
Ik heb het dan ook het synchroniseren naar OneDrive/SkyDrive afgezet op die tablet-pc's, maar ik weet niet of jij ook van de OneDrive/SkyDrive integratie af wilt.

Afhankelijk van de versie W8.1 kun je het via GPEdit.msc oplossen of via een registeraanpassing, mocht je van die synchronisatie af willen. We horen wel of het je daar om gaat of niet.

Tijs.
 
Laptop liep helemaal vast kreeg allemaal geflits etc. Onedrive wil ik er inderdaad afhebben. Heb nu samsung software daar gaat het weer mee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan