Filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Ik haal een filmpje van internet en dan zie je vaak op het laatst dat de naam van de site nog in beeld komt.Wie kan mij raad geven hoe je dat eruit haald dat je dat niet meer ziet,of is er software voor of een of ander program.

Groet Indiaan.

Volgens mij kun je dat met Nero doen.
Wat is het eigenlijk voor een extensie?

Hoi Elisa,

het is een wmv windows media file.Het zijn gewoon wat fun filmpjes,maar niet iedereen moet weten waar je ze haald,dan is de lol er zo af met mailen.

groet Indiaan.

Dat vroeg ik ook niet :)
Hier vond ik een trial.
En hier vond ik een paar freeware (als het ook klopt).

Ja ik weet dat je dat niet vroeg,Maar dat mag je wel weten,ik hou wel van een geintje,maar verklap niet graag de site ,laat ze maar zoeken.ik heb ze kunnen splitzen,en weer kunnen plakken.Maar nu moet ik nog iets hebben waar ik bijv mijn naam er in kan zetten op het einde ,bij dat filmpje.

he,en al vast bedankt.

Groet Indiaan.

Zou je die naam niet met Windows Moviemaker er in kunnen zetten?
Ik heb geen idee eigenlijk wat deze wel of niet kan.
Mooi dat het knippen goed gelukt is :thumb:

Ga ik Zondag proberen,,je hoord het nog van me,alvast bedankt.

Groet Indiaan.

Hoi Elisa,

Het gaat met windows movie maker en ook met Pinnacle studio.Maar dan kun je ze nog niet met windows media player of met winamp afspelen,want die extensie pakt hij niet.Als je een of anderen convertor weet die die wel kan omzetten bijv.naar avi ben ik je heel dankbaar.ik heb eerlijk gezegt ook zelf nog niet zo gezocht,want het is bij ons een gekkewerk op het werk,zo dat ik nu wel weinig tijd heb.

Groet Indiaan.

Hoi Elisa,

Ik kan nu wel filmpjes maken,en opslaan met Movie maker.met tekst ervoor en of erachter.Je moet dan bij bestand niet zeggen project opslaan als, maar filmbestand opslaan.
Dan namelijk kun je het wel afspelen met winamp of windows media player.Want omzetten met een of anderen codec kan ik nu nog niet vinden,en is ook niet nodig.Nu ga ik het ook met Pinnacle proberen.

Wederom bedankt voor je hulp.Groetjes G.:thumb:

Graag gedaan. :) Met Pinnacle lukt het zeker!

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan