filmpjes bekijken en geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik bekijk filmpjes die mensen bij o.a. putfile enzo hebben gezet, de filmpjes zien gaat prima alleen ik krijg steeds geen geluid :confused:
de boxen staan natuurlijk gewoon aan en opzich doet mijn geluid het ook want met andere dingen hoor ik wel van alles alleen niet met de filmpjes en andere horen dit wel :(

Zeker van dat :
Het geluid niet gedemptstaat bij putfile bijv.
heb je windows vista
?

zie inderdaad wel dat ik geluid harder en zachter daar kan zetten en hij stond gewoon aan en heb even getest met nog harder zetten maar dit heeft geen effect:confused:

moet je me een uitleggen hoe ik dat moet doen ik heb cht geen idee ben een computerdummie :o

Oke je drukt op die Speaker op taakbalk en dan wachten dan komt er een soort van ding te voorschijn nu druk je onder op mixer en als je een internet pagina heb zet je de muziek aan nu zie je die internet pagina bij de mixer en zet em harder doet die het nu wel beter?

het is gelukt dit tevoorschijn te krijgen (voor een dummie best lastig :o ) maar goed ik zie dan ook dat er wel geluid bij zit want dat andere balkje geeft geluid weer maar ik hoor nog steeds niks en die balk van de betreffende site staat gewoon open en moet je dus kunnen horen neem ik dan aan. geluid staat volledig op zijn hartst en niet gedempt

Chips hoe krijg ik nu mijn geluid weer terug want hij heeft het wle gedaan

Oh ja andere sites met filmpjes werk hij ook niet :(

oh nee merk nu dat al het geluid het niet doet op de pc :cool::evil:

sorry stop maar.................opgelost pc dummie heeft de stekker er niet goed in zitten, zal eens kijken of dit filmpjes het nu wel weer doen :o:o:o:o

Whahaha oke
Volgende keer eerst goed checke want je zie dat alles goed was

ja dat zal ik doen maar met de oude pc had ik dit probleem ook en daar zaten wel alle kabels goed vandaar dat ik meteen dacht dat het wel aan de pc lag:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan