filmpjes en internet radio moeten te vaak bufferen

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Waarom moeten mijn filmpjes en internet radio altijd bufferen. Kan dat ook anders. Soms ben ik halverwege een filmpje op youtupe en dan stop ie. Na lang wachten gaat hij ook wel eens verder maar vaak moet ik het filmpje opnieuw starten. Ik merk hetzelfde bij mijn internet radio. ik kan een paar minuten luisteren en dan moet ie alweer bufferen en gaat hij na enkele lange seconden weer verder. Wie weet meer over dit euvel en wie heeft er een oplossing voor.

Een snellere internetverbinding is over het een van de mogelijke oplossingen :)

ja snellere internetverbinding is er 1, ook moet download programma's zoals utorrent uitstaan, zelfde geld voor limewire

mvg

Ik heb een normale internet verbinding van @home zonder extra snelheid dus. Ik download zelden tegelijkertijd met filmpjes kijken of internet radio luisteren. Ik dacht dat het meer te maken had met je geheugen instellingen. Een half jaar geleden kon ik nog ononderbroken filmpjes kijken tegenwoordig is de onderbreking irritant en vervelend.

naar allerwaarschijnlijkheid had ik last van een volle C schijf. Sinds dat ik er een schijf bijgekocht heb en C meer ruimte gegeven heb heb ik geen last meer van onnodig bufferen.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan