Filmpjes in power point

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hillie Brillie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo,
Voor kom in de kas moet ik een presentatie maken.
Ik heb daarvoor allerlei filmpjes gemaakt en samen met tekst heb ik die in power point gezet. De filmpjes zijn van avi formaat.
Nu probeer ik de presentatie af te spelen. Maar nu doen de filmpjes het niet goed.
Je ziet wel het eerste 1 sec van het filmpje, en het geluid gaat gewoon door, maar naar 1seconden word het beeld zwart.
Weet iemand wat dit is?? Ik heb de presentatie op meerdere computers geprobeerd af te spelen, en overal is hetzelfde probleem.
Groetjes Hilde

misschien ook handig om te vertellen in welke versie van powerpoint je dit wilt maken.

Ik heb powerpoint 2003.
Ik heb net geprobeert om het filmpje toe te voegen als mpg file. Dan speelt powerpoint hem wel af.. maar de kwaliteit is een stuk minder mooi.. dus heb toch liever een avi bestand.

tja ik zit hier met het zelfde probleem.
Alleen ik heb office 2007?
Mischien moeten we maar mpg.

Ik heb het probleem niet opgelost, maar heb gewoon een hele presentatie film gemaakt in pinnacle, dat programma gebruikte ik toch al voor het bewerken van de filmpjes.
Volgens mij werkte het niet in Powerpoint omdat de filmpjes kwa mb te groot waren.
Als ik filmpjes maakte met slechte kwaliteit onder de 10 mb deden ze het wel, waren ze groter dan deden ze het neit...

hoi kan je in pinnaccle, ook werken met foto's?
en filmpjes zoals avi, het was me wel gelukt om een filmpje er in te zetten en afte laten spelen. met pps, maar wil graag een goed cdeetje maken met foto's en video's:thumb:

Volgens mij kun je er wel foto's en filmpjes mee bewerken en er 1 ding van maken, maar dat zul je moeten uitproberen, zoveel verstand heb ik niet van dat programma

Volgens mij kun je er wel foto's en filmpjes mee bewerken en er 1 ding van maken, maar dat zul je moeten uitproberen, zoveel verstand heb ik niet van dat programma

hoi ben bedankt voor de tip ik ga het uitvogellen, ik laat nog van me horen zodra het gelukt, is ben bezig met een presentatie in pinnacle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan