Filmpjes laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwillem117

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Als ik een film(pje) online wil kijken bijv. op youtube duurt het erg lang voordat hij begint af te spelen. Ik krijg dan eerst gewoon zwart beeld en dan na soms een minuut begint ie af te spelen en gaat ie bufferen. Het ligt niet aan mn internet want we hebben nog een laptop op dezelfde modem en die doet het wel gewoon. Waar kan het aan liggen?

speedbit video accelerator is gratis ;) en als je geen virus hebt is het een goede optie

Dat werkt ook niet echt, hij kan niet connecten.
Kan het ook aan flash player liggen?

Even een poging... Tis allemaal een gokje wat we doen... het kan aan veel dingen liggen... Het kan eventueel aan je:
  • Grafische kaart liggen
  • Internet verbinding (als meerdere pc/laptop van je bandbreedte gebruik maak)
  • Virus (scan met verschillende online scanners)
  • Je virusscanner (wat eerst alles na check en daarna groenlicht geeft)
Dus voor ons is het een beetje gokken...

Enig idee wanneer het gebeurt is... Heb je windows geupdate en is het toen gebeurt. Heb je iets geïnstalleerd????

Groeten NickLatu

Heb gescand met Malwarebytes en Kaspersky maat nog steeds zeer traag in het laden

Heb gescand met Malwarebytes en Kaspersky maat nog steeds zeer traag in het laden

beetje "riskant" mischien maar zet is je virusscanner uit ;) en probeer het dan is :P
veel virussen komen er echt niet binnen in korte tijd ;)

kan je de videokaart verwisselen? zo ja doe dat even :P

brandbreedte> heb je dit probleem OVERAL in huis? ook als je de internet stekkers omdraait(jij op poort 4 en je broertje (ofsow) op 3) of ook als er maar 1 pc op internet zit en de rest uit staat?

Als ik iets wil downloaden van Rapidshare duurt het ook even voor ik een schermpje krijg met opslaan als, nadat is natuurlijk een aantal sec. heb moeten wachten. Ik heb dit ook met andere site. Ligt het dan toch aan mn internet
?

Ik gok gewoon maar wat...
Probeer eens je computer op te schonen met CCleaner.

Misschien is jouw computer zó vol met tijdelijke bestanden die je allang niet meer gebruikt, ongebruikte cookies, enzovoort. Een keertje opschonen kan misschien hulp bieden. :thumb:

Ik heb CCleaner geprobeerd maar daar werd het ook niet beter van, toen probeerde ik het nog even als ik mijn virusscan uitzette, en ineens HIJ IS SNEL:eek:. Maar nu dus het volgende probleem, ik kan natuurlijk niet mn virusscan de hele tijd uithebben, iemand enig idee wat ik moet wijzigen? Ik heb Kaspersky Anti-Virus 2009

Beste JanWillem117,

Ik adviseer je graag om even contact op te nemen met Kaspersky's helpdesk via 0900-5284357 (KAVHELP) of te kijken op http://support.kaspersky.com/nl/home of je vraag te stellen op ons forum; http://www.kaspersky.nl/nl/weblinks/external/kaspersky-forum.html. Op die manier kun je hopelijk de nodige aanpassingen doen waardoor je systeem weer optimaal zal functioneren.

Vriendelijke groet,

Martijn
Kaspersky Lab Communicatie

het heeft niks met Kaspersky te maken deze is alleen gebruikt om 1x mee te scannen
dit forum is net zo goed en hier krijgt hij hulp uit alle hoeken

@TS
probeer eens een andere browser

Dat werkt ook niet.
Mijn kaspersky was net verlopen en nu heb ik avast en nu kan ik gewoon zonder problemen filmpjes kijken..
Bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan