Filmpjes op vi.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinnie82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Ik kan op mijn eigen pc om de 1 of andere reden de filmpjes die op www.vi.nl staan niet bekijken. Als ik op een link klik, krijg ik onderin internet explorer te zien dat er fouten op de pagina zijn en meer gebeurt er niet. Als ik met de laptop van me broer op zo'n link klik, krijg ik meteen een nieuw venstertje met het filmpje :confused:

Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?

Echt niemand die hier iets op weet of weet waardoor het komt?

Hallo

Hoe staan je instellingen van Explorer ?

In Explorer rechtsklikken, Extra - Internetoptie's.

Tabblad beveiliging standaardniveau.

Tabblad geavanceerd - Actieve inhoud mag uitgevoerd worden op mijn computer - staat daar een vinkje voor ?

Idem bij: afbeeldingen weergeven ?

Idem bij: Browseruitbreidingen van derden inschakelen ?

Greetz,

Harry.

(Ik ga ervan uit dat je IE 7 gebruikt).

Hoi Harry,

Alleen het vinkje voor Actieve inhoud mag uitgevoerd worden op mijn computer stond er niet en heb ik er nu wel gezet. IE7 opnieuw opgestart, maar het werkt nog steeds niet. Of is het de bedoeling dat de pc helemaal opnieuw opgestart wordt bij het veranderen van die instelling?
Ik vind het in elk geval erg vreemd dat het nog steeds niet werkt.

Ik heb hetzelfde probleem als Vinnie 82.

Ik heb de instellingen allemaal staan zoals Harry Snor het heeft gemeld. Als ik op een link druk wordt er wel een nieuw venster geopend. Maar er wordt dan geen filmpje afgespeeld. Ik krijg dan linksonder de melding gereed. Als ik het via Firefox probeer werkt het wel. Maar ik prefereer IE.

Nog wat aanvullende info: Ik heb geen firewall aan staan, pop up blokkering staat uit,AVG virus scanner. Ik heb VI toegevoegd aan de vertrouwde sites. Ik heb het idee dat ergens in de beveiligingsinstellingen of active x instellingen het probleem zit.

Maar het lukt me niet dit op te lossen. Kan iemand hierbij behulpzaam zijn?
Alle hulp is welkom.

Is het probleem bij Vinnie 82 al opgelost?

Hoi Gertjan2,

Sorry voor de late reactie, maar bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Het bleek dat telkens wanneer ik een filmpje wilde openen, de Ad-Watch functie van Ad-Aware dit blokkeerde. Deze bevat een lijst met geblokkeerde websites en daar stond de spoton van de VI-filmpjes ook tussen. Die heb ik verwijderd en nu doen alle filmpjes het weer prima.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat ook jouw probleem snel opgelost zal zijn.

Dank voor je reactie,

Ook bij mij is het probleem inmiddels opgelost.

Bij mij werden de filmpjes geblokkeerd door Hitman Pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan