Skipmeister
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2010
Goedemiddag!
Ik weet dat er al een ander topic geopend is met de soort gelijke vraag maar ik vond het onbeleefd om daar zomaar mijn vraag tussen te drukken dus vandaar dat ik ook maar een topic open.
Als ik filmpjes op bijvoorbeeld Youtube, Eredivisie of uitzending gemist wil afspelen worden deze niet soepel afgespeeld. Ik heb geen idee hoe dit zo ineens kan.
Ik heb niet met Windows zitten prutsen o.i.d. Onderstaande quote uit het andere topic heb ik gedaan en de gegevens die daaruit zijn gekomen heb ik eronder neergezet. Ik heb trouwens een Compaq Presario CQ61
Alvast bedankt!
Geheugen: 2048MB RAM
Totaal Geheugen: 970MB
Ik weet dat er al een ander topic geopend is met de soort gelijke vraag maar ik vond het onbeleefd om daar zomaar mijn vraag tussen te drukken dus vandaar dat ik ook maar een topic open.
Als ik filmpjes op bijvoorbeeld Youtube, Eredivisie of uitzending gemist wil afspelen worden deze niet soepel afgespeeld. Ik heb geen idee hoe dit zo ineens kan.
Ik heb niet met Windows zitten prutsen o.i.d. Onderstaande quote uit het andere topic heb ik gedaan en de gegevens die daaruit zijn gekomen heb ik eronder neergezet. Ik heb trouwens een Compaq Presario CQ61
Alvast bedankt!
Je kan controleren hoeveel videogeheugen je gebruikt op de volgende manier:
-druk de Windows-toets en R tegelijk in
-typ daar DXDIAG en druk op enter
-laat het schermpje laden. Ongeveer op 2/3 van de pagina staat een regel "geheugen", met daarachter de hoeveelheid RAM. Ga daarna naar het tabblad beeldscherm. Er staat in het eerste vak een regel "totaal geheugen". Daarachter staat de hoeveelheid videogeheugen. Zou je die ("geheugen" en "totaal geheugen" willen posten?
Geheugen: 2048MB RAM
Totaal Geheugen: 970MB