Filmpjes stoppen met spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moon2508

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Hallo,

Ik heb een zelfde soort probleem met filmpjes (youtube, online stream, mediaplayer, alle soorten filmpjes dus) op willekeurige tijdstippen stoppen ze, maar de tijd loopt soms wel door, soms ook niet. Heb de tips geprobeerd, maar helpt niet. Bij het downloaden van KLite Codec Pack kreeg ik de melding dat de 'files corrupted' zijn en installatie niet voltooid kan worden (ook al eerder bij andere installaties die melding gekregen) Vermoedde eerst een virus, maar dan zou 'ie heel goed verstopt moeten zijn, verschillende virusprogramma's in veilige modus laten draaien, maar die vinden niks. Is er dan misschien iets beschadigd, maar zo ja, wat?? :( Iemand enig idee??

Thanx alvast.. groetjes Ramona

Probeer eens deze link.
Verder even kijken of de Windows Installer wel goed staat geconfigureerd: Start -> Uitvoeren -> services.msc
Kijk of de Windows Installer service op opstarttype Handmatig staat en op Lokaal Systeem in de kolom Aanmelden als.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Probeer eens deze link.
Verder even kijken of de Windows Installer wel goed staat geconfigureerd:
Tijs.

Allereerst bedankt voor je reactie.. Helaas, Installer staat goed geconfigureerd en ook bij die opgegeven link, krijg ik bij installatie zo'n 20x de melding "The source file is corrupted"
(an error occurde while trying to copy a file) :confused:

Vanwege de vele andere onbetrouwbare codecs zou je eerst de, eventueel aanwezige, oudere codex moeten deïnstalleren bij Software in het Configuratiescherm. Ik kan bedenken dat er er een schijfprobleem is, het stoppen van de filmpjes en het corrupt zijn van een bestand wijst hier op. Dus vooral schijfonderhoud en schijfcontrole uitvoeren. (maak wel eerst backups van alles wat je niet kwijt wilt)
Virussen hoef je echt niet in veilige modus te scannen, je wilt toch dat een programma ze betrapt, en het is tegenwoordig noodzakelijk om ook te scannen op addware en spyware. Haast altijd komen er dan meer problemen aan het licht dan bij een virusscan. Je zult trouwens ook betrekkelijk nieuwe versies van jou mediaspelers moeten gebruiken. Voor wat betreft de codecs ben je dan helemaal klaar voor video's op internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan