Filmpjes werken deels niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vhj007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hallo,

Sinds een week 2 zit ik met het probleem dat sommige filmpjes op het internet niet meer werken/ laden. Er komt ofwel loading op, ofwel een volledig wit/zwart scherm.

Het rare aan heel de zaak is dat de filmpjes van youtube wel werken, maar die van www.kinepolis.be en soms ook nog van andere websites niet.

Eerst dacht ik dat het misschien aan mijn Flashplayer of java lag, maar heb ondertussen beide opnieuw geupdated en het werkt nog steeds niet.

Kan iemand mij soms helpen ?

Mvg Jens

Laatst had ik ook zo'n probleem alleen dan op youtube, iemand zei mij Mozilla Firefox te downloaden. Dat had ik toen gedaan en toen deed hij het nog steeds niet, maar ze zeiden wel wat het probleem was. Ik volgde de instructies en hij deed het weer.

Dus:
Download Mozilla Firefox

.......als je die al hebt weet ik het ook niet :confused:

Ik heb het al via IE, Firefox en Opera geprobeerd en nergens werkt het.

Zelfde probleem

Ik heb dus hetzelfde probleem, het rare is dat ik op een nader account op mijn pc die filmpjes op bijv. hyves wel kan zien en op mijn eigen account niet?! Ik heb op beide accounts Java verwijderdt en opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds niet. Krijg ook iedere keer een update die niet geinstaleerd kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan