films afspelen met realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo,

Ik heb een film gedownloadt en wou deze graag afspelen. Alle filmdelen werden via nero afgespeeld; geen probleem dacht ik. Maar helaas, mijn 30 dagen proefperiode was voorbij en ik moest betalen. Iets waar ik nou niet echt veel zin in heb.:confused: door zelf op internet te zoeken kwam ik bij realplayer terecht. gedownload en geinstalleerd. Maar alsnog blijven alle filmstukken met nero afspelen, ik kan ze met geen mogelijkheid via realplayer afspelen. Kan iemand mij helpen waardoor ik de filmstukken alsnog kan afspelen (mag ook via ander programma)?

Alvast bedankt!!:thumb:

Groet Willem

film

Hoi, met je rechtermijsknop op de film aan klicken en vervolgens kiezen om te openen met.
dan kies je voor realplayer.

als je dan realplayer opent krijg je 12 mappen en 5 pictogrammen. Welke moet ik hebben?

film

wat je moet hebben is de icoon van de film.
je gaat op de gedowloade film staan met je muis. Dan klick je op je rechtermuisknop.
Dan kies je voor openen met:
Dan zoek je in de lijst naar realplayer en je klick op realplayer. Op dat moment moet de film vanzelf open gaan in realplayer.

nou heb ik een probleem met realplayer: als ik op realplayer druk, start realplayer. ik krijg de melding: "Realplayer needs to download new software to play this clip". Ik klik op oke en er staat connecting realplayer. Na een paar seconden verschijnt er de volgende melding: "There is no software update available from Real to support this conten" Ik druk op oke en er gebeurt verder niks. wat moet ik hiermee doen?

film

Weet je wat. Soms kan er wat aan de hand zijn met zn player.
Ik zelf heb Gomplayer die werkt als trein. Mischien kun je dat proberen.
Laat even weten hoe dat is gegaan.

Film

Ps als je niets meer heb aan Nero omdat hij verlopen is.
Dat kun je die beter verwijderen. anders gooit hij root in t eten.
ltrs

ik ben nog bezig met vlc downloaden. ik gebruik nero nog wel voor het branden van cd/dvd's.

vlc werkt perfect. hebben jullie nog een ander brandprogramma? dan kan ik die hele nero deínstalleren!!!

ik heb het geïnstalleerd en alles werkt perfect!! Heel erg bedankt voor jullie hulp:thumb:!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan