films dowloaden en of audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

arend1981

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Berichten
5
ik zit met een lastige iets ik kan geen films meer downloaden als ik bvb op ******* iets wil downloaden dan zegt hij dat me volume is niet aangesloten

ik had eerst helemaal geen audio toen heb ik een ouden cd gebruikt sound blaster van creative en toen deed me audio het wel muziek en dvd maar kan nog steeds niet downloaden dus ik hoop dat iemand hier iets weet hoe ik dit moet oplossen

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we vooraan beginnen:

het feit dat je geen geluid had staat in principe helemaal los van je PB download problemen. Daar je kennelijk wel kunt browsen (omdat je dus hier op het forum kunt posten) is er niets mis met je internetverbinding. Verder hoor ik je ook niet over het bezoeken van andere websites en / of mailproblemen.
De conlusie zou dus gerechtvaardigd kunnen zijn dat je gewoon internetverbinding hebt, tenzij je nu alles vanaf een andere machine aan het doen bent?

Dan komt mogelijk ook de interessante vraag met welke torrentclïent je films van de PB probeert te downloaden? Ik neem aan (want dat schrijf je niet) dat het torrentbestandje waarmee je later de film binnen gaat halen, wel gewoon gedownload kan worden?

Als het antwoord op die laatste vraag "ja" luidt, dan zou de oorzaak gevonden kunnen worden in bijvoorbeeld een externe harddisk waarop je voorheen de films downloade en die nu niet is aangesloten? Check de instellingen van je torrentclïent.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij.
Vraagstelling is niet helemaal duidelijk.
Je stelt eigenlijk 2 vragen waarvan je er 1 denkt te hebben opgelost.
De locatie waar je je downloads wilt parkeren is dat een externe schijf of een partitie die niet meer bestaat?
 
@jackall : kennelijk denken wij in eenzelfde richting
@arend1981 : dat biedt perspectief voor je (dat twee onafhankelijke posters in eenzelfde richting denken ;) )
 
ja ik gebruik bittorrent als ik op het vinkje druk deze torrent downloaden dab komt er een schermpje downloaden met bittorrent ja of nee druk ik ja en dan zegt hij dus kan niet downloaden want volume is niet aangesloten

oke zal ff kijken bij de instelingen bedankt

kan bij de insteling van bittorrent niks vinden
 
Laatst bewerkt:
Lukt dit niet handmatig, doe dan een clean met ccleaner.
Daarna worden alle downloadlocaties naar de standaard instelingen teruggezet.
 
Waar kwamen / komen je downloads standaard op binnen?
@Jackall :zo is het denk ik wel in orde?
 
nou ik heb me pc leeg gemaakt en alles opnieuw geinstaleerd en ik kan nu weer downloaden dus ik weet niet wat het probleem was is maar alles doet het weer

bedankt all:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan