Ik heb al enkele malen films gedownload bij torrent, maar als ik ze op een dvd schijfje zet, en ik kijk ze op de dvd speler, zitten er misschien op de helft van de films storingen in beeld zoals blokjes, strepen, geluid valt even weg of in een enkel geval loopt het vast.
Mijn oordeel na een tijdje is dat films dowloaden van internet onbetrouwbaar is.
Ligt dit aan de dvd speler, schijfje of aan het download kwaliteit?
Valt me ook op dat ongeveer de helft niet op de normale huiskamer dvd speler afgespeeld kan worden, avi en divx in ieder geval wel, maar de meeste andere formaten niet.
Heefd iemand hier ook een tip voor om dit wel voor elkaar te krijgen om bv. al die verschillende bestandformaten om dit om te zetten naar één formaat?
Mijn oordeel na een tijdje is dat films dowloaden van internet onbetrouwbaar is.
Ligt dit aan de dvd speler, schijfje of aan het download kwaliteit?
Valt me ook op dat ongeveer de helft niet op de normale huiskamer dvd speler afgespeeld kan worden, avi en divx in ieder geval wel, maar de meeste andere formaten niet.
Heefd iemand hier ook een tip voor om dit wel voor elkaar te krijgen om bv. al die verschillende bestandformaten om dit om te zetten naar één formaat?