films downloaden via lime wire

Status
Niet open voor verdere reacties.

angela123

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
hallo allemaal
ik ben nieuw hier
ik zou graag wat info willen over het downloaden van films via lime wire
wie kan mij vertellen op welke dingen ik moet letten?
angela

En als je binairies te moeilijk vindt.. kies dan voor torrents.. download een client, bijvoorbeeld utorrent [te vinden via Google] en Google daarna op "torrent sites"...

Zoals Bertus al zei.. als je met Limewire films gaat downloaden kun je ze bekijken tegen de tijd dat je het bejaardenhuis in gaat....

Of binairies [nieuwsgroepen], of Torrents... zie boven...

Of binairies [nieuwsgroepen], of Torrents... zie boven...

hai
ik heb nog geen problemen met windows\
maar ik had graag een simpele uitleg over het dvd downloaden
wat zijn goede downloads en wat zijn de slechte
ik zie bijvoorbeeld: mov, mpg, avi etc Welke moet ik hebben?
gr angela

Dat van die problemen is m'n "handtekening".... die kun je vergeten...

Als het is om op de PC te bekijken kun je het beste avi's, divx of xvid nemen.... die heb je het snelst binnen.... ook kun je deze later weer omzetten naar DVD, maar dat levert wel wat kwaliteitsverlies op.... Als je echt download om dvd's te branden met maximum kwaliteit, kun je beter complete dvd's downloaden.....

Dat van die problemen is m'n "handtekening".... die kun je vergeten...

Als het is om op de PC te bekijken kun je het beste avi's, divx of xvid nemen.... die heb je het snelst binnen.... ook kun je deze later weer omzetten naar DVD, maar dat levert wel wat kwaliteitsverlies op.... Als je echt download om dvd's te branden met maximum kwaliteit, kun je beter complete dvd's downloaden.....

hai
ja het gaat om de complete dvd film die ik kan branden.....wat staat er voor code bij complete dvd's?
sorry voor het gezeur maar ik ben nu eenmaal een leek

Code? Gewoon DVD... of misschien VOB of VIDEO_TS.... maar in ieder geval geen avi/mpeg/divx/xvid/mov/mp4 o.i.d. en de bestandsgrootte is meestal zo'n 4,3 Gbyte...

En je zeurt echt niet..... wij helpen graag!

Code? Gewoon DVD... of misschien VOB of VIDEO_TS.... maar in ieder geval geen avi/mpeg/divx/xvid/mov/mp4 o.i.d. en de bestandsgrootte is meestal zo'n 4,3 Gbyte...

En je zeurt echt niet..... wij helpen graag!

ok thanks!! ik had net iets gedownload maar dit was alleen maar voor trailers volgens mij
ik moet het maar even verder uitpluizen
welke dvd downloadprogramma heb jij ?
gr angela

Ik gebruik torrents en heb utorrent als "client" [een client is een programmaatje dat het op de achtergrond allemaal snel voor je binnenhaalt]... Bertus gebruikt binaries oftewel nieuwsgroepen, dat kan heel snel gaan, maar je hebt dan soms wat reparatiewerk achteraf... bovendien vind IK dat wat te moeilijk.......
Er is zowel in nieuwsgroepen als op torrent sites, een enorm aanbod van films, zelfs al ruim voordat ze in de bioscoop zijn.....
Op een zeer bekende torrentsite kun je kiezen uit meer dan 32.000 films.....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan