films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo

Ik heb Utorrent gedownload en wil met ******** films downloaden, als ik daar een film aanklik dan moet hij toch meteen verschijnen
in mij Utorrent programma dat ik heb gedownload en dan in de lijst staan om te downloaden, daar gebeurt niks.
Wel als ik op een film klik om te downloaden zie ik steeds staan: Download Torrent en daarnaast : Direct Torrent, ook die gedownload maar er gebeurt niks,
wat doe ik fout??Ik heb wel gelezen hoe het allemaal moet maar het lukt dus niet!

gr.francisca

Laatst bewerkt door een moderator:
je moet gewoon op get torrent klikken, en dan moet er een schermpje verschijnen.
maar het kan ook zijn dat, de torrent bij je downloads staat.

Wanneer je bovenaan in de zoekbalk de naam van je gewenste film typt krijg je verschillende zoekresultaten. Klik er ééntje aan. Nu krijg je een keuze uit verschillende sites. Kies een site uit waarbij jij je je film wilt downloaden. Afhankelijk van de site staat er ergens een torrent downloadknop. Rechtermuisklik op die link en kopiëren kiezen. Open µtorrent en klik op dat groene ketting achtig ding (zie foto). 20130907072919!UTorrent_3.jpg
Plak de gekopieerde link erin en tadaaa :)

Veel succes ! :thumb:

je kan ook op die torrent site op het magneetje drukken opent er een vestertje druk op ok
en wacht tot de film gedownload is nu ga je naar de map waarin de film is gedownload
je drukt op de film en dan kun je hem waarschijnlijk kijken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan