films kijken op internet [en firefox]

Status
Niet open voor verdere reacties.

moziffi

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
42
He luister [kijk] ik kijk meestal voetbal en move like michael jackson en nog een paar films maar het is echt slecht kwaliteit, bij het begin [dus tijdens het laden van een film] doet die erg lang over en ik heb dan ook geen zin meer om te wachten, en als die klaar is met buffering[laden] dan begint het maar steeds, na elke 5 seconden ofzo stopt het even en dan loopt het weer verder, maar dat is uiterst irritant. Dan kijk je en dan opeens stopt het! Dus weet iemand hoe je dit kan oplossen of zijn er hier software voor om films etc. beter af te spelen of ze nooit meer zo opeens stoppen.
 
Je schrijft niet met wélke player je kijkt en wat de bron is waarvan je kijkt.
 
Je schrijft niet met wélke player je kijkt en wat de bron is waarvan je kijkt.
Player? Ik heb windows media player en classic. En ik kijk van: http://www.sbs6.nl/web/show/id=863040/langid=43 [move like michael jackson] en http://www.tudou.com/programs/view/BXW7JlVRNMI/ [naruto] en http://www.tudou.com/programs/view/D9UGAAVOcJw/ [rush hour]. En bij de meeste keer dat die zo stopt gebeurt bij die tudou website. Maar alleen daar kun je van die films bekijken.
 
Dan zal het dus wel aan die site liggen? Al eens een filmpje van uitzneding gemist bekeken? Zelfde problemen daar?
 
Dan zal het dus wel aan die site liggen? Al eens een filmpje van uitzneding gemist bekeken? Zelfde problemen daar?
Daar kan je geen voetbal, naruto [is een animatie film] en move like michael jackson kijken.. :confused:
 
Dan zal het dus wel aan die site liggen? Al eens een filmpje van uitzneding gemist bekeken? Zelfde problemen daar?
En het ligt denk ik aan de site ja, en de trage internet verbinding met die site toch?
 
bij mij loopt ie prima. Zit toch iets fout bij jou. Te weinig geheugen, trage videokaart of trage internet verbinding.
 
bij mij loopt ie prima. Zit toch iets fout bij jou. Te weinig geheugen, trage videokaart of trage internet verbinding.
Ik heb ziggo Z1. En loopt die bij jou niet vast? Dat een film bijv. soms even stopt, en dan weer verder loopt en dan weer stopt. en je kan het dan weer goed maken als je op pauze klikt en dan wel 1 uur lang wacht en dan stopt die film pas niet meer. maar is wel uiterst irritante oplossing. 1 uur wachten voor maar 1 filmpje te willen zien.
Ik kijk op windows XP en ik heb IDD trage internet[firefox] verbinding. En wat bedoel je met weinig geheugen?
 
Ik heb ziggo Z1. En loopt die bij jou niet vast? Dat een film bijv. soms even stopt, en dan weer verder loopt en dan weer stopt. en je kan het dan weer goed maken als je op pauze klikt en dan wel 1 uur lang wacht en dan stopt die film pas niet meer. maar is wel uiterst irritante oplossing. 1 uur wachten voor maar 1 filmpje te willen zien.
Ik kijk op windows XP en ik heb IDD trage internet[firefox] verbinding. En wat bedoel je met weinig geheugen?
De video kaart weet ik trouwens niet, enig idee hoe je dat bij je eigen kunt zien?:d:d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan