films kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deking23

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
oke ik heb nu sinds een tijdje een xbox 360 en kijk er af en toe wel eens films op!

nu merkte ik dat ik niet alle bestandstype films kon afspelen op mijn xbox dus heb ik mijn mediacenter gekoppeld met m'n computer.

nu werkte dat voor geen meter en kon ik bijna geen enkele film afspelen tot een vriend mij vertelde om via het normale dashboard menu naar mijn computer te zoeken.

dit is mij gelukt maar ik kan maar 1 map in (downloads) en nu zie ik dat ik alleen FXG films kan afspelen, weet iemand of ik er ook via die manier andere films kan afspelen dmv een update oid?

ik weet dat je films kan converteren maar dit duurt er lang op mijn computer en iedere keer opzoek naar speciale fxg films is ook erg vervelend!

alvast bedankt!

Is het erg dat je computer een nachtje aanstaat om te converteren? Nee toch?

En anders zie ik weinig andere methodes.

Misschien de films kopen in de Zune Marketplace?

Hallo MrHenkie,

nee is geen enkel probleem maar ik heb zo'n 500 films op m'n computer staan en de meeste zijn 720P

als ik ze converteer gaat het dan ook ten koste van de kwaliteit of niet?

oh ik zie nu ook dat een bepaalde serie (hdtv) een avi. bestand is maar óók via mijn xbox afgespeeld kan worden! zit daar ook verschil in?

in het Avi. format.

ik heb een aantal avi. films erop staan die die niet ziet, maar een Avi. Serie vind die wel!

En als je ze converteert naar .wmv? Ik lees op wikipedia dat de Xbox dat formaat ondersteunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan