Films leren downloaden?! Hier moet je zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DukeN

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2004
Hoi allemaal,

Mijn website www.disney.nl is al bijna 1 jaar. Hier word u stap voor stap uitgelegt hoe je films moet downloaden. De handleidingen zijn echt gescheven voor beginners. Veel plezier allemaal,

http://www.disney.nl

Vriendelijke Groet DukeN

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er wel strak uit die site :thumb:

alleen jammer van die banner onderaan... doet pijn aan mn ogen:(

Zal er nog wel eens nader naar kijken :)

Super veel plezier ermee, Maar zo erg is die banner toch nie? :)

'k vind de banner ook wat storend, maar goed (zal zo 's ff wat verder rondneuzen)

Op zich maakt mij een banner niet uit, maar fel oranje en dan nog heen en weer bewegen :confused:

Magoed, veel Suc6 verder met je site. Ik zou nog wel even kijken bij de download pagina en dan die beoordelingen. Is niet helemaal correct Nederlands wat daar staat :)

Graag hoor ik ook van jullie wat jullie graag anders zien? Wat jullie vervelend vinden en wat jullie juist goed vinden. :thumb:

Ja het forum moet inderdaad anders. Maar deze is gratis... dus hier zal ik even mee moeten puzzelen en dat witte is voor de personen die met 800x600 op me website komen. Ziet er dan even wat netter uit... maar dat kan toch wel? Ik werk namelijk met tabbelen.

Ok, het is niet zo heel erg, maar ietsje breder mag het wel hoor :)

Zal ik daar inderdaad naar kijken. Iets breder.... goed idee :thumb:

Helaas pindakaas,
hoe mooi, handig etc de site ook is.
ivm de huisregels moet ik deze post sluiten. Zie huisregels kopje "Warez".

Op deze site wordt verwezen naar sites en locaties waar warez en andere illegale zaken te halen zijn.

Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan