films na bewerken door live moviemaker interlaced.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfonsooo

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
hoi allemaal,
zoals de titel al aangeeft heb ik een probleem met windows live moviemaker.
ik heb films opgenomen via humax 5050 en daarna overgezet op de harde schijf van mijn computer. zoals bekend beginnen en eindigen deze programma,s later ,waardoor er beeldmateriaal op staat dat eruit moet,wanner ik een dvd wil branden. hiervoor gebruik ik WLMM. alles gaat goed, maar de beelden zijn na bewerking interlaced, mijn vraag is nu hoe haal ik dat eruit, of voorkom ik dat, en zijn er ook andere programma,s waarmee ik kan knippen en plakken.
ik werk met windows 7 HP op een medion 8080 en met een vaio uit de 21 serie ook met windows 7 ,maar dan ultimate.wie helpt?

Hmm niet om af te doen aan WMM ... nouja stiekem wel :o ... ik heb altijd ruzie met deze software mbt beeldformaat en kwaliteit van het eindproduct. Wat je namelijk opgeeft en hoe het eruit komt is niet hetzelfde.

Wat ik zelf gebruik is Cyberlink PowerDirector, maar ook dit pakket laat te wensen over (het eindproduct is goed .. maar video effects is magertjes). Het ligt eraan hoeveel je wilt gaan doen met videobewerking, anders adviseer ik met klem over te stappen op een Mac. iMovie alleen al is de aanschaf van een Mac waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan