Films niet afspelen of foto's niet vergroten in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd dat ik de filmpjes die op bijv www.telegraaf.nl staan niet meer kan bekijken. Zodra ik erop klik gaat de brower naar boven op de pagina. Als er foto's staan op bovengenoemde site die ik wil vergroten dan doet IE niks, terwijl wel linksonder staat klik op de foto om een vergroting te bekijken. Heeft dit misschien met Java te maken? Ik heb wel de nieuwste versie, maar heb verder geen idee waardoor en wanneer het ontstaan is en hoe ik eraf kan komen.

Vr groet,
Arjan

Hallo,

Helaas kan ik je niet helpen, behalve dat ik kan bevestigen dat ik Norton Internet Security 2007 heb. Hierdoor zijn sommige filmpjes op bijvoorbeeld uitzending gemist ook niet te zien. Als ik reclame onderdrukken uitzet doen ze het soms wel, maar de televideo's van de telegraaf doen het nooit op de hoofdpagina. Ga je naar de speciale site met televideo's dan doen ze het soms wel al staat daar niet meteen alles in.

Gr Ar

Waar praten we over, IE6 of IE7? Is Adobe Flash Player 9 geinstalleerd? IE-instellingen Geavanceerd en Beveiliging naar Standaard hersteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan