Films spelen niet meer goed af en meer problemen met mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb dit al eerder gepost maar het bericht is niet meer te vinden dus dan nog maar een keer.

Ik heb nav. van mijn vragen in deze topic destijds een mediaplayer gekocht, een WDTVLIVE.
Ook gebruik ik een Logitech Harmony700 afstandsbediening die alle apparaten via zo'n Marmitek M9681 apparaatje bedient.

Als ik nu een film afspeel die op de externe harde schijf staat en ik druk bijv. op pauze dan duurt het steeds langer voordat de mediaplayer reageert. Bij sommige films reageert hij bijna helemaal niet of begint hij ineens sneller en/of zonder geluid af te spelen. Het gebeurt ook dat hij helemaal niet reageert of dat het beeld ineens schokkerig verder gaat. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn of heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Hoi...

Aangezien je 3 topics had geopend heb ik er 2 gesloten.
In dit topic geef je aan dat je je je berichten niet meer kon vinden. Dit was al voordat ik ze verwijderd had. Ze stonden gewoon op de homepage en je kon ze ook in je profiel vinden.
Probleempjes gaf de linken naar beide topics. Aangezien ik die verwijderd heb is het bericht van Probleempjes ook niet meer van toepassing en werkten die linken toch niet meer.
Maar je had van zijn reactie wel een mail ontvangen natuurlijk.

Succes met je vraag.

Ik kijk juist altijd na het posten even in mijn profiel en daar stonden ze ook niet bij dus ik denk dat er ergens iets mis was. Maar goed nu wachten op reacties.

De releasenotes leverde een flink aantal opgeloste problemen weer.
Al eens gekeken naar de laatste updates?

De leverancier heeft me vandaag gebeld en heeft gezegd dat het apparaat zgaz. is overleden, dus kan ik om een nieuwe komen.

Vanmiddag heb ik een nieuwe WDTVLIVE gekregen, een nieuwer model met ook WIFI en zonder bijbetaling. Zeer tevreden, idd low prices and high servie

Laatst bewerkt:
Ze stonden gewoon op de homepage en je kon ze ook in je profiel vinden.
google.gif

Ik weet niet wat je hiermee bedoelt en de topic was al afgesloten/opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan