films van harddisk op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hoi,

Als je een TV hebt met USB aansluiting, en een externe harde schijf waar je via computer films op kunt zetten, kan je dan vanaf die harddisk die films op je TV kijken?

Ik heb én geen externe harde schijf én geen TV met USB aansluiting dus NEE ik kan het niet proberen :)

Als dit kan, scheelt dat namelijk branden en is ook geen DVD speler nodig ;)

Thanks.

maar... dan moet ik hem toch eerst kopen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Of je vraagt tijdens het moment dat je eruit bent welke tv je wilt aanschaffen of die optie die jij wilt hebben ondersteunt wordt door die tv.

Hoi,

Of als je al weet elke tv je koopt de gebruiksaanwijzing van dat type downloaden.

Modag

dank je,
ik hoopte eigenlijk dat het kon zonder tussen apparaat, en HD films hoeft ook niet.
maar het lijkt er in ieder geval op dat rechtstreeks van harddisc naar TV niet mogelijk is

dit staat bij specs:

Multimedia Applications
•Multimedia connections: USB
•Playback Formats: MP3, LPCM, JPEG Still pictures, MPEG1, MPEG2, AVI, H.264/MPEG-4 AVC

kan ik hieruit opmaken dat AVI en MPEG bestanden van een harddisk (met USB aansluiting) gewoon afgespeeld kunnen worden maar VOB (DVD) bestanden niet?

edit:
alle specifications:
http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl7674h_12/32pfl7674h_12_pss_aen.pdf

Laatst bewerkt:
In pricipe niet, maar je kunt ze eenvoudig converteren naar de formaten die ondersteund worden.

inderdaad, alleen is VOB betere kwaliteit dan MPEG of AVI (toch?)

dit staat bij specs:

Multimedia Applications
•Multimedia connections: USB
•Playback Formats: MP3, LPCM, JPEG Still pictures, MPEG1, MPEG2, AVI, H.264/MPEG-4 AVC

kan ik hieruit opmaken dat AVI en MPEG bestanden van een harddisk (met USB aansluiting) gewoon afgespeeld kunnen worden maar VOB (DVD) bestanden niet?

edit:
alle specifications:
http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl7674h_12/32pfl7674h_12_pss_aen.pdf

Tja, ik weet niet hoe je bij Philips komt, maar de link waar ik naar wijs is toch echt een Western Digital apparaat.
Ik heb het dus over de mediaspeler.
Philips is absoluut goed, maar de mediaspeler is onafhankelijk van het merk tv wat je overweegt aan te schaffen.:o

uh ja dat weet ik toch? maar ik heb geen zin om een extra mediaspeler te kopen,
ik had het niet over de mediaspeler dinges ;)

mijn vraag was of het klopt dat je (zonder tussenkomst van een of ander apparaat) van een USB/harddisk films (in de betreffende bestanden) kunt afspelen via de USB poort op de TV.

ik maak dat eruit op, maar weet niet of dat correct is.

en die link is dus de specs van de TV...

uh ja dat weet ik toch? maar ik heb geen zin om een extra mediaspeler te kopen,
ik had het niet over de mediaspeler dinges ;)

mijn vraag was of het klopt dat je (zonder tussenkomst van een of ander apparaat) van een USB/harddisk films (in de betreffende bestanden) kunt afspelen via de USB poort op de TV.

ik maak dat eruit op, maar weet niet of dat correct is.

en die link is dus de specs van de TV...

Dat gaat dus niet werken.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan