Films van pc op plasmascherm, verbetering geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roderik89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
3
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over het afspelen van films van mijn pc (eigenlijk laptop) op mijn plasmascherm. Het geluid is namelijk heel slecht, ik heb mijn laptop aangesloten met dvi, en het geluid met zo'n gewoon geluidsdraadje, ik weet niet precies hoe het heet maar het heeft de zelfde aansluiting als je koptelefoon die op een walkman past aan beide uiteindes. Het is namelijk zo dat het geluid heel zacht word weergegeven waardoor ik de boxen van me plasma voluit moet zetten wat tot gevolg heeft dat je een enorme geroes hoort en dan is het geluid alsnog niet perfect. Zijn hier mischien programma's voor die ik kan downloaden waarmee ik dit kan verhelpe, of moet ik het dan me laptop verbinden aan een stereo (wat ik niet prefereer aangezien dat veel tijd en geld kost).

Oja, en de films waren trouwens gedownload dus niet dvd's, maar dat geluid word wel goed weergegeve op me laptop en pc, maar niet op de boxen van me plasma!

Alvast bedankt,


Roderik
 
Laatst bewerkt:
Staat de volume regeling op je laptop wel een behoorlijk eind open [meer dan 3/4]?
Stel de laptop eerst zo in [met de mixer] dat het geluid behoorlijk hard, maar niet vervormd uit de laptop speakers komt, sluit dan de kabel op de TV aan...... Als je zegt dat je het volume met de volumeregelaar op de tv kunt regelen, wil het zeggen dat het laptopgeluid bij de voorversterker van de tv binnenkomt... je zou dan dus geen andere versterker nodig hebben.......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan