films via usb op TV afspelen met ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

berger

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
hallo, ik vroeg me af of het mogelijk is om een film (gedownload) via usb op je TV af te spelen met ondertiteling? Dus waarbij de film en de ondertiteling 2 aparte bestandjes zijn. En hoe moet je dat dan doen? Ik heb een Samsung LED toestel.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Dan kun je het beste een media speler aanschaffen, dat hoeft niet al te duur te zijn :)

Dat kan soms. Kijk eens of de naam van het film en de ondertiteling hetzelfde naam hebben, en alleen verschillende extensies. Heb je trouwens al in de handleiding van je tv gekeken?

Als je BS-player download, vind ik zelf een heel makkelijk en fijn programma. Dan download je eerst een film (zonder ondertiteling) vervolgens speel je hem af op bs-player, deze gaat vervolgens naar eigen keus van taal, de ondertiteling erbij zoeken en onder de film plaatsen. Dit heeft voor mij veel ergernis voorkomen.

hello, thanks voor jullie reacties. Mediaplayer zou idd een oplossing zijn, zal eens kijken wat dat kost.
heb in de handleiding gekeken en staat er niet direct in.
Die BS-player, kan je die dan downloaden en op mn televisietoestel plaatsen? Hoe doe je dat dan? Wist niet dat je ook op je tv softwareprogramma's kan plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan