films

Status
Niet open voor verdere reacties.
Downlaod G-spot

**** HIER ****

pak het zip file uit naar een mapje en start daarna G-spot , laad daarna de film in G-spot en plaats evt de resultaten dmv een screendump hier eens.

om een screendump te maken kun je evt gebruiken maken van het gratis programma printscreen.

***Download Hier****

als je het geinstaleerd hebt dan kun je voortaan schermafdrukken maken dmv een druk op de Prt SC toets.
stel alleen ff in bij prinscreen dat hij er jpg van moet maken en dan hij het active venster neemt.

Ik moet wel zeggen dat ik een idee krijg dat je films niet erg goed zijn als je na installatie van het ace pack ook nog steeds niets ziet.
 
het kan inderdaad zo zijn dat de film die ik heb gedownload niet echt goed is.
ik heb het een beetje door hoe het nou moet.
waar kan ik trouwens snel en goede films downloaden?
tips?


Bedankt voor jullie hulp en uitleg.


Groetjes van Silvie
 
Geplaatst door Silvie
waar kan ik trouwens snel en goede films downloaden?
tips?
Helaas kunnen we je daar nou net niet mee helpen.;)
Zie de huisregels.
 
Oke,is goed.
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Ik laat nog wel even weten of het me gelikt is met gspot.
 
Hallo.

Laatste vraag denk ik,want ik heb met succes al een paar films gedownload!
Bedankt voor jullie hulp (en geduld).
Maar als laatste vraag wil ik vragen wat het verschil is tussen avi,mpg.pmeg en mov?
Als ik het prog opstart waar ik films van download,en de resultaten komen in beeld dan komen een van deze afkortingen achter de films te staan,maakt het wat uit kwa kwaliteit welke ik download?

Ik wens jullie een goed nieuwjaar toe!

groetjes van Silvie
 
Geplaatst door Silvie

Maar als laatste vraag wil ik vragen wat het verschil is tussen avi,mpg.pmeg en mov?

Avi of ook wel divx genoemt is een film die met een divx compressie bewerkt is.

mpeg is in veel gevallen een rip van een film dvd gecomprimeerd tot mpeg file.

mov is een extensie van quicktime movie en is alleen af te spelen met een quicktime player.

wat kwaliteit betreft ben je altijd heel erg afhankelijk van hoe iemand iets gemaakt heeft ( geript )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan