films

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietervervenne

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
22
halllo iedereen,
ik heb een vraagje!!
ik heb nu een programma thuis om films te downloaden gratis.
maar het werkt eigentlijk niet zo snel en goed.
kent iemand een goed,snel,gratis programma voor films??
dankjeweell

pieter
 
Jeetje, hoe breed wil je het hebben???

Wat heb je geprobeerd? En wat werkt daar niet aan?

Heb je zelf al nagedacht wat je wilt gebruiken? Zoekfunctie op deze site al gebruikt?

Wil je een programma als limewire (raad ik zelf niet aan), torrents of nieuwsgroepen?
 
ik gebruikte bittorent.
maar je moet telkens de JUISTE torrents van een site halen.

niet gemakkelijk want soms wil hij dan niet beginnen met downloaden.
het zou een eenvoudig programma mogen zijn
(als dat kan)
 
Ik gebruik al jaren torrent sites met het programma utorrent. Maar ik moet toegeven dat ik niet begrijp wat je bedoelt met de JUISTE torrent?

Krijg de indruk dat je dan inderdaad een torrent pakt met een private tracker of 1 met te weinig seeders en peers. De meeste sites die ik ken geven dat per torrent aan, dus ik kan die altijd omzijlen. Vandaar dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
 
Er is maar één snelle manier om films binnen te krijgen en dat is werken met Usenet/Nieuwsgroepen. In combinatie met een Payserver heb je altijd de maximale snelheid.
Verder altijd snel de laatste films en in bijna alle gevallen ook ondertiteld. Echt een programma is er verder niet voor. Programma's zoals Limewire zijn er niet geschikt voor en met torrents ben je ook weer afhankelijk van de seeders en deel je zelf ook, wat niet legaal is.
 
Laatst bewerkt:
Ben het eens met Raymond, ondanks dat ik toch bij mijn torrents blijf. Voor mij is dat voldoende.
 
Dat ligt er maar net aan Pilootnour.
Er zijn ook gratis nieuwsservers maar wil je een hoge snelheid en hoge retentie dan kan je het beste een Payserver nemen. En dat kost je slechts 7.50 per maand en dat is niks als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Degene die bij Ziggo zitten hebben mazzel want die hebben een prima gratis nieuwsserver voor hun abonnees.
 
Dat ligt er maar net aan Pilootnour.
Er zijn ook gratis nieuwsservers maar wil je een hoge snelheid en hoge retentie dan kan je het beste een Payserver nemen. En dat kost je slechts 7.50 per maand en dat is niks als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Degene die bij Ziggo zitten hebben mazzel want die hebben een prima gratis nieuwsserver voor hun abonnees.

Ik heb ziggo internet, kan ik nu gratis nieuwserver gebruiken met goede snelheid?
Waar kan ik alles vinden (uitleg en programma om nieuwserver te downloaden)
 
mogen hier geen links geven, maar op google vind je genoeg websites.
Typ gewoon in google torrent sites of iets dergelijks (hopelijk mag ik deze hint geven, zoniet mag die hint verwijderd worden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan