filmstrip maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj technics

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
he,

ik ben aan een website bezig voor een verhuurfirma voor evenementen materiaal. we zouden graag een pagina hebben met foto's van evenementen die wij hebben gedaan. om dit te doen zou ik mij willen baseren op het concept van de filmstrip de de microsoft verkenner.

ik heb dus een div waarin alle foto's in tumbnailversion naast elkaar moeten komen te staan. ik heb de div en de tumbnails maar ik krijg deze niet naast elkaar.

voorbeeld: http://mlpro.matcode.be/foto.php

om een of andere reden krijg ik de grote foto ook niet gecentreerd.
zou iemand mij kunnen helpen.

p.s. ik heb ook al library's geprobeert maar die hebben zelden de funtionaliteit die ik wil, zezijn meestal niet gratis voor comercieel gebruik en js is geen probleem dus wil ik het heel graag zelf maken.

als iemand nog andere tips heeft over de css of dergelijke hoor ik het graag

bedankt

dj technics

het is opgelost. een vriend van mij kwam met het idee om een grote div in de scroll div te steken en het blijkt te werken.

Mooi dat het al opgelost is :)

Het is trouwens niet zo'n goed idee om grote afbeeldingen te gebruiken en die dan kleiner te maken met CSS, is nogal slecht voor je laadtijden. Je kunt de afbeeldingen beter eerst verkleinen en dan uploaden.

<center>IMAGEURL OR CODE PHP </center>
De <center> tag is officieel verouderd verklaard en hoort niet meer gebruikt te worden.
(bovendien is me niet echt duidelijk hoe het hier een oplossing zou bieden)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan