filmstripweergave weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Mijn filmstripweergave is verdwenen. Hoe krijg ik dit terug?
 
Het is handig als je wat meer informatie geeft.
Heb je windows XP of Vista?
 
grinz, ik werk met beide systemen, maar het is weg op XP. Ik weet wel dat ik het terug kan krijgen door op zoek te gaan naar een map waar de weergave nog aanwezig is en het dan toepassen op alle vensters, maar ik wil het niet in alle vensters hebben, Het moet als mogelijkheid aanwezig zijn.
 
Het is handig als je wat meer informatie geeft.
Heb je windows XP of Vista?
De vraag staat in de Windows XP sectie, dus welk besturingssysteem zal de topicstarter hebben.
 
De filmstripweergave moet zich laten zien in elke map waarin ik foto's heb. Dat klopt op de ene computer wel maar op de andere computer niet. Ik wil in mijn zelfgemaakte map met afbeeldingen ook die weergave gebruiken en dat staat niet in dit artikel, al vind ik het wel een goed stuk.

Het stomme is dat deze vraag al eens eerder hier is gepost. Toen heb ik het opgenomen in een EHBO document, maar zowel het document als de eerdere vraag lijken spoorloos verdwenen. Dus ik weet dat het kan, ook in zelfgemaakte mappen.
 
Zie je boven in die balk dat blokje met dat pijltje?
Daar klik je op en dan filmstrip:thumb:
 
dat is juist mijn vraag. Zowel onder beeld, als in de werkbalk, kan ik NIET voor filmstrip kiezen. Ik wil dus weten hoe ik die optie kan toevoegen.
 
Staat hij er gewoon niet tussen of gebeurd er niks?
 
je zei dat het al eens eerder gepost is, heb je al in de helpmij-zoekfunctie gekeken?
 
jazeker. De zoekfunctie ven Helpmij!

Het juiste antwoord is:

Voor de duidelijkheid zal ik dit voor anderen ook even uitschrijven.
1. Klik met de rechter muisknop op de betreffende map
2. Kies voor Eigenschappen
3. Selecteer het tabblad Aanpassen
4. Onder Wat voor een map wilt u? klikt u aan de rechterkant op het pijltje
5. Kies voor 'Afbeeldingen (geschikt voor groot aantal bestanden)
6. Klik onderin op OK
7. Open de map en klik onder Beeld op..tada... Filmstrip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan