• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter Automatisch nul wegwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattie94

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Ik heb een bestel formulier. Dit kan helemaal worden ingevuld. Uiteindelijk wordt er een bestel overzicht gemaakt.
Dit werkt allemaal perfect. 1 nadeel, alles komt te staan bij bestel overzicht, ook al word er niks van besteld.
Er komt dan een overzicht dat er zo uit ziet:

Artikelnummer: Aantal:
GLB001------------1
GLB002------------2
GLB003------------0
GLB004------------0
GLB005------------10
GLB006------------7
GLB007------------0
GLB008------------2

Dit is dan een lijst van ruim 300 regels. Nu wil ik hier een button bij maken met VBA code.
Dat alle aantal wat 0 is, na het drukken op deze knopt niet meer weergeven wordt.

Het mooiste is nog als de filter automatisch bijgewerkt wordt en dat nul niet weergeven wordt, ik weet niet of dit ook mogelijk is?

Alvast bedankt!

Is het mogelijk hier een vb bestand van bij te sluiten?

In eerste instatie liever niet, het gaat om bedrijfs gevoelige informatie die in het bestand staat

Probleem opgelost! Probleem achteraf toch makkelijker dan dat het lijkt

Dat snap ik en dat is ook niet de bedoeling. (Volgens mij wordt het ook in de forumregels genoemd).
Maak een kopie van het bestand en noem het voorbeeld ofzo en wijzig bedrijfsgevoelige info naar fictieve info of verwijder het... Wel zó dat we de opbouw ervan kunnen zien ;)

EDIT: Oke!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan