• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter criteria in tabel opslaan en opnieuw toepassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

theet

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Als ik in een Excel document een filter wil opslaan (zonder tabel) dan kan dit met gegevens selecteren, filter toepassen, beeld, aangepaste weergaven.

Als ik op de gegevens een tabel invoeg zodat Excel al deze gegevens vanaf dat moment als een tabel ziet dan lukt dit niet
meer.

Hoe kan ik filter criteria in een tabel opslaan zodat ik dit filter opnieuw kan gebruiken?

Ik ben bang dat MS dat vergeten is bij de introduktie van de dynamische tabel.

Met het filter heb ik gefilterd op "Dividend" en alle regels waarin dividend geselecteerd heb worden gefilterd. Wanneer er aan het bestand veel nieuwe regels toegevoegd worden wil ik opnieuw kunnen filteren op dividend zodat de voorgaande selectie weer gefilterd wordt. Stel dat er dan een regel "dividend opgenomen" bij in komt te staan dan wil ik deze er niet per definitie er ook bij filteren... Ik kan geen optie vinden waarop ik de huidige selectie wil behouden voor een volgende keer filteren in een tabel. Zie bijlagen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan