• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter door middel van tekstboxes werkt deels

Status
Niet open voor verdere reacties.

baanm

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Berichten
23
Beste,

Ik heb een VBA file gebruikt uit een andere draad. deze in mijn file gekopieerd in de VBA omgeving. In deze file wil ik zoeken op de artikelgroep (12e kolom), artikelnr. (14e kolom) of artikel eigenschap D (15e kolom) van onze grootste concurrent. Wij kunnen daarmee op eenvoudige wijze ons alternatief vinden.

Na wat aanpassingen lijkt het te werken, althans, als ik in tekstbox 1 wat invul.
Als ik in de andere tekstboxen een getal ("1" of "2") invul worden gelijk alle regels weg gefilterd, tenzij ik een x invul: dan zie ik alleen de regels, waar een x in die kolom voorkomt.

Bekijk bijlage cross reference list HELP FILE.xlsm

Is er iemand die even mee wil kijken in mijn bijgevoegde bestand? wellicht dat jullie het probleem zien. Instelling wellicht?

Groet,

Baan
 
blijkbaar werkt het aangepast filter (wat toegepast wordt d.m.v. VBA) alleen voor tekst en niet voor getallen.... Nu alles maar naar tekst geconverteerd:confused:

File werkt nu wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan