filter in microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik heb sinds kort een prpbleem met mijn binnengekomen mail. Ik gebruik McAfee 2007 in de standaardinstellingen. Tot deze week ging dat goed. Nu doet zich het volgende voor:
Ik ontvang gewoon post. Op het moment dat in die gelezen heb en Outlook afsluit verdwijnt die post, Links boven staat dan: Er is een filter toegepast. En onderaan links staat dat ook met het aantal berichten, De mail staat nog wel in mijn webmail. De eventuele spam wordt op correcte wijze verwijderd en in mijn spambox gedaan.
Wie kan mij helpen want het is een beetje lastig mail te lezen die verdwenen is.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut
 
Hoi,

Ik geloof niet dat dit iets te maken heeft met McAfee.

Welke versie van Outlook of Outlood Expres?
 
De '' goede '' e-mails verdwijnen niet in een andere map in Outlook / Outook Express?
 
filter en microsoft outlook

Ik gebruik Microsoft Outlook in XP Home.
 
filter en microsoft outlook

Ja, het gaat om alle e-mail. Zodra ik Microsoft Outlook afsluit verdwijnt alle post, dus ook alle normale, doodgewone mailtjes. Ik heb zelf een testmailtje doorgestuurd naar mezelf en ook die verdwijnt na het afsluiten.
Groet,
Ruut
 
Hoi,

Sorry, ik bedoelde niet welke Windows-versie, maar welke Outlook-versie (2000; XP (2002); of 2003)

De instelling van een filter in Outlook kan je uitschakelen:

Er is misschien een filter actief dat alle of sommige berichten in de map Postvak IN verbergt. Als er een filter in de actieve map actief is, wordt de tekst 'Er is een filter toegepast' op de statusbalk weergegeven.
U verwijdert een filter door in het menu Beeld de opdracht Rangschikken op aan te wijzen. Vervolgens wijst u Huidige weergave aan en klikt u achtereenvolgens op Huidige weergave aanpassen, Filter en Alles wissen.
 
Laatst bewerkt:
filter en microsoft outlook

Het is Outlook (XP) 2002.
 
filter en microsoft outlook

Heren (denk ik),
Het probleem is opgelost. Mijn hartelijke dank voor jullie bijdragen.
Groet,
Ruut
 
Mooi!:thumb:

Maar heb je al een testmailtje verstuurd en goed ontvangen? Een soort test.
 
filter en microsoft outlook

Ja, allles is weer helemaal OK. Nogmaals bedankt voor de moeite.
Groet, Ruut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan