• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

henky88

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hoi beste mense,

Ik heb in excel een formule gemaakt =OF(O18> VANDAAG();O18="GEEN")
Deze werkt perfect, vervolgens gebruik ik een filter om waar en onwaar te filteren, werkt ook nog prima.

Maar zodra ik een macro hiervoor maak krijg ik alleen maar lege velden te zien, iemand enig idee waarom het bij het filteren wel goed gaat maar met een macro niet ?

alvast bedankt !

Hoi beste mense,

Ik heb in excel een formule gemaakt =OF(O18> VANDAAG();O18="GEEN")
Deze werkt perfect, vervolgens gebruik ik een filter om waar en onwaar te filteren, werkt ook nog prima.

Maar zodra ik een macro hiervoor maak krijg ik alleen maar lege velden te zien, iemand enig idee waarom het bij het filteren wel goed gaat maar met een macro niet ?

alvast bedankt !

Stuur even een voorbeeld bestandje (met macro)

Wim

Hoi !

Het gaat om een ledenlijst dus heb een aantal gegevens weg gehaald,

we moeten leden die geen lid meer zijn een jaar lang in ons bestand houden, daarom leek het me handig om een mogelijkheid te hebben om alle leden die geen lid meer zijn eruit te filteren.

dat is me gelukt met de waar/onwaar kollom maar met de macro loop ik dus een beetje vast.

Bijlagen

Dit werkt bij mij in mijn Engelse Excel versie:

Code:
Selection.AutoFilter Field:=26, Criteria1:=False

Wigi

Hoi !

probleem opgelost, het werkt ! bedankt voor de hulp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan