• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter op gegevens uit verschillende werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

astatz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hallo,

Ik heb een Excel bestand met daarin drie werkbladen met gegevens (aantal, uren en normuren) en 1 werkblad met staminfo (gegevens per medewerker). De layout van deze bladen is nagenoeg hetzelfde. Ik wil nu een rapport maken dat de gegevens uit de verschillende bladen samenvoegt. Tot zo ver gaat het prima...

In het rapport wil ik de mogelijkheid aanbrengen een selectie aan te brengen, bijvoorbeeld iedereen met een vast contract en groepsleider Kees. Of slechts 1 medewerker selecteren.

Ik ben er al weken over aan het denken, maar de oplossingen die ik voor de hand heb werken niet:
- som.als -> teveel gegevens (het originele bestand kent +/- 800 rijen en een variabel aantal kolommen)
- vert.zoeken + horiz.zoeken -> kan niet beide tegelijk een aangezien de gegevens zowel op rijen als kolommen moeten worden gefilterd...
- uitgebreid filter -> gegevens komen uit verschillende werkbladen
- automatisch filter -> idem

Misschien via ActiveX of VBA?

Tot snel en bedankt!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan