• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter + opmerking

• Onderwerp starter Onderwerp starter jen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Als je een opmerking plaatst in een gefilterd item staat de opmerking naast het item. Als je het filter er af haalt staat je opmerking met een pijl op een andere plek in het document. Bijvoorbeeld je zet een opmerking in A8, als je het filter opheft staat de opmerking in z30.

Kun je dit voorkomen. Als ik een opmerking plaats in A8 dan wil ik de opmerking ook naast A8 zien.

Kun je dat eens in een bestandje steken? Want volgens wat ik begrijp kan dit niet.

Ik werk met 2003, 2007 en 2010 het gaat bij niet een van de versies goed. in de bijlage een bestand gemaakt met Excel 2010.

Opmerking geplaatst in A61

Bijlagen

Als je 'Hide comments' gebruikt gaat het wel goed.
Je krijgt dan de opmerking alleen te zien als je met de cursor boven op de cel staat.
Vooral met meerdere opmerkingen is dit wel zo overzichtelijk.

Als je bijvoorbeeld naast de 7 een opmerking wilt, dan kun je dit toch ook in de cel ernaast zetten? Of wil je perse met zo'n opmerkingpost-it?

Bedankt voor het meedenken.
Bovenstaande suggesties heb ik ook aan gedacht, dit is niet helemaal wat ik wil, maar het is denk ik wel de beste oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan