Sytse1
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2007
- Office versie
- miDer
Met Serif Webplus X7 heb ik verschillende website's gemaakt.
B.v. http://www.jbv-lelystad.nl/
Nu wil ik met dit programma een andere commerciële website proberen te maken.
Om deze website commercieel te maken gebruik ik de in dit programma aanwezig PayPal database.
Deze database is in SDB formaat. Gewoon een platte(tekst) base waarin PayPal zijn eigen codes heeft om met het winkelwagentje te kunnen werken.
Ziet er dan ook verder uitstekend uit.
Het samenvoegen(merge) van de artikelen in een HTML pagina is geen probleem.
Ik wil echter een filtering aanbrengen.
Eerste filtering is op hoofdlijnen. B.v. Laarzen - Klompen - Slippers
Als je dan gekozen hebt voor Laarzen moet je een overzicht van de aanwezige merken van alle Laarzen krijgen.
Vervolgens moet je een keuze kunnen maken om van de Laarzen alleen een bepaald merk te zien.
Die dan op een andere HTML pagina getoond worden. Ik ga er van uit dat elke keuze op een andere HTML pagina wordt getoond.
Ik neem aan dat dit per pagina met PHP gerealiseerd moet worden
Deze code moet wellicht dan per samen te voegen pagina bij de HTML code gestopt worden.
Mijn vraag is of iemand mij hiermee op weg kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Sytse
De door mij gevonden oplossing is simpel. Goed lezen is alles.
Als je een Paypal account hebt aangemaakt en je gebruikt de menu optie Insert - E-commerce object krijgt het keuze formulier van Paypal voorgeschoteld. Bovenin staat dan (vertaald) Paypal account informatie. De volgende regel vraagt om het Paypal account te selecteren waarnaar de betaling moet gaan. Daarna bleek dat je voor elke pagina een andere database (sdb) kan maken. Van elke database wordt de selectie bijgehouden en in een totaal van de bestelling(en) getoond. Maakt niet uit van welke database.
Sytse
B.v. http://www.jbv-lelystad.nl/
Nu wil ik met dit programma een andere commerciële website proberen te maken.
Om deze website commercieel te maken gebruik ik de in dit programma aanwezig PayPal database.
Deze database is in SDB formaat. Gewoon een platte(tekst) base waarin PayPal zijn eigen codes heeft om met het winkelwagentje te kunnen werken.
Ziet er dan ook verder uitstekend uit.
Het samenvoegen(merge) van de artikelen in een HTML pagina is geen probleem.
Ik wil echter een filtering aanbrengen.
Eerste filtering is op hoofdlijnen. B.v. Laarzen - Klompen - Slippers
Als je dan gekozen hebt voor Laarzen moet je een overzicht van de aanwezige merken van alle Laarzen krijgen.
Vervolgens moet je een keuze kunnen maken om van de Laarzen alleen een bepaald merk te zien.
Die dan op een andere HTML pagina getoond worden. Ik ga er van uit dat elke keuze op een andere HTML pagina wordt getoond.
Ik neem aan dat dit per pagina met PHP gerealiseerd moet worden
Deze code moet wellicht dan per samen te voegen pagina bij de HTML code gestopt worden.
Mijn vraag is of iemand mij hiermee op weg kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Sytse
De door mij gevonden oplossing is simpel. Goed lezen is alles.
Als je een Paypal account hebt aangemaakt en je gebruikt de menu optie Insert - E-commerce object krijgt het keuze formulier van Paypal voorgeschoteld. Bovenin staat dan (vertaald) Paypal account informatie. De volgende regel vraagt om het Paypal account te selecteren waarnaar de betaling moet gaan. Daarna bleek dat je voor elke pagina een andere database (sdb) kan maken. Van elke database wordt de selectie bijgehouden en in een totaal van de bestelling(en) getoond. Maakt niet uit van welke database.
Sytse
Laatst bewerkt: