Hallo allemaal,
Ik kom niet helemaal uit een filter en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een Formulier (SelectieKeyAM_CM) met daarop een Listbox (SelectKeyAM) en een button (SpecifiekeAM_bekijk).
Op het formulier kun je een accountmanager uit een lijstje selecteren. Het is de bedoeling dat op basis van de geselecteerde accountmanager, de accountplannen van alleen die geselecteerde persoon getoond worden.
Wanneer er op de button geklikt wordt, gebeurt het volgende:
Op het Report (Accountplannen per AM) staat het veld (Crossmedia Key accountmanager) en hierop heb ik een filter gezet:
(Crossmedia Key accountmanager = Forms![SelectieKeyAM_CM]!SelectKeyAM)
Het idee was dat ik nu alleen die accountplannen zou zien van de accountmanager die ik geselecteerd had. Maar ik krijg alle accountplannen te zien...dus zonder filter. Omdat ik geen foutmelding krijg, heb ik geen idee waar ik het moet zoeken. Met de debugger lijkt alles goed te gaan. Heeft iemand een idee?
Alvast super bedankt!
Groeten,
Dorine
Ik kom niet helemaal uit een filter en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een Formulier (SelectieKeyAM_CM) met daarop een Listbox (SelectKeyAM) en een button (SpecifiekeAM_bekijk).
Op het formulier kun je een accountmanager uit een lijstje selecteren. Het is de bedoeling dat op basis van de geselecteerde accountmanager, de accountplannen van alleen die geselecteerde persoon getoond worden.
Wanneer er op de button geklikt wordt, gebeurt het volgende:
Code:
Private Sub SpecifiekeAM_bekijk_Click()
Rapporten_afdrukken acPreview
End Sub
Sub Rapporten_afdrukken(PrintMode As Integer)
Dim SelectKeyAM As String
SelectKeyAM = Me.SelectKeyAM
DoCmd.OpenReport "Accountplannen per AM", PrintMode, , "'" & SelectKeyAM & "'"
DoCmd.Close acForm, "SelectieKeyAM_CM"
End Sub
(Crossmedia Key accountmanager = Forms![SelectieKeyAM_CM]!SelectKeyAM)
Het idee was dat ik nu alleen die accountplannen zou zien van de accountmanager die ik geselecteerd had. Maar ik krijg alle accountplannen te zien...dus zonder filter. Omdat ik geen foutmelding krijg, heb ik geen idee waar ik het moet zoeken. Met de debugger lijkt alles goed te gaan. Heeft iemand een idee?
Alvast super bedankt!
Groeten,
Dorine
Bijlagen
Laatst bewerkt: