• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren door selectievakje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mud72

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2011
Beste Forumleden,
Heb het hier al veel zaken gevonden waar ik verder mee kan:thumb:, maar bij dit heb ik toch een probleem waar ik geen oplossing voor vind.
In bijlage heb ik een keuzelijst van opdracht 1 tot 5. De bedoeling is om hieruit een keuze te maken(de bijhorende cellen kleuren op). Vervolgens drukken ze op de knop "lijst aanmaken" en dan moet ik alle overeenkomstige data filteren en naar een volgend blad kopieren. Mijn probleem is dat het hier om 3 variabelen gaat. Hopelijk ben ik een beetje duidelijk en kan het voorbeeld beter uitleg geven.
Alvast dank voor alle hulp

Bijlagen

Kijk eens of je met deze bijlage een stapje verder komt. Kies "Opdracht 1", de bijbehorende macro's (1 en 2)zijn aangepast om te filteren en naar Blad2 te kopieren. Indien dit voldoet moet je de overige macro's op analoge manier aanpassen.

Bijlagen

Perfect:thumb: Bedankt, hier kan ik het mee doen.
Weeralom bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan