• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren en selecteren klein probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sdj68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2014
Beste,

Zie de bijlage.

Mijn probleem;
Als ik in excel een kolom wil filteren en daarna de geselecteerde kolom wil kopiëren dan zie ik dat niet alles mee wordt genomen tijdens het kopiëren.
Het lijkt erop dat de gekopieerde kolom wordt op gesplitst. (beetje moeilijk uit te leggen) maar zie de bijlage en de rode pijl.

Mocht je mij kunnen helpen... mijn dank is groot.
voorbeeld.jpg

Wat mij ook opvalt is dat de nummering van de kolommen bij de splitsing een dikkere (gekleurde lijn) hebben. zie voorbeeld2
voorbeeld2.jpg

Voorbeeld

Zelfde artikelnummers in verschillende categorieen.
Ik filter op artikelnummer 609 deze staat dus in verschillende categorieen
Het filteren gaat perfect alleen bij het selecteren en kopieeren gaat het fout. (neemt niet alles mee)

Laatst bewerkt:
En wat is nu je vraag?
Het is logisch dat hij dit doet en er niet alles meegenomen wordt want je hebt een filter aan staan.
Als je alles wilt hebben waarom filter je dan?

Niels

Beste Niels,

Ik vraag dit omdat ik alleen het gefilterde wil kopiëren en dat lukt dus niet als ik dus filter.

En wat is nu je vraag?
Het is logisch dat hij dit doet en er niet alles meegenomen wordt want je hebt een filter aan staan.
Als je alles wilt hebben waarom filter je dan?

Niels

Dan zul je toch je voorbeeldbestand moeten plaatsen, wat je omschrijft is normaal dat excel dat doet.

Niels

BTW plak je toevallig naast de gefilterde waarde? Dan lijkt het dat er niet alles gekopieerd is maar dan zie je het pas als de filters weer uitstaan.
Beste is om buiten je gefilterde rijen te plakken.

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan