filteren in 2 velden tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het geprobeerd. Maar als ik je voorbeeld bestand bewerk, kan ik op een gegeven moment niet meer in de ontwerp weergave. Ik heb het geprobeerd op de computer op mijn werk en op mijn computer thuis. Op beide pc's dezelfde problemen. Op een ander office forum heb ik deze problemen niet met de bijlage's. Dus je zult het toch elf moeten doen.

Hoe je in een query verwijst naar een formulier, zie onderstaande link.

http://www.datapigtechnologies.com/flashfiles/searchform.html

succes
Charles

als ik de link bekijk denk ik dat dit type zoekformulier om te filteren een heel andere redenering is dan in mijn bestandje, het is wel een interessante tip, maar ... mijn opdrachtgever wenst op een cel te gaan staan in het formulier en dan bv dubbelklik, het enige probleem is dat er terug een popupje komt met de vraag welke ploeg

of ben ik mis ?

Je moet niets wijzigen aan wat je nu hebt. Alleen de criteria in je query vervangen voor een veld op je formulier, zodat je de groep vanuit je formulier bepaalt. Zo voorkom je dat er iedere keer een formulier op start met de vraag om een groep te kiezen.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je de bijlage kunt openen.

Ok, dit heb ik begrepen en werkt ook. Bedankt.

Mijn voorbeeldje is maar een beknopt iets. In het echte programma vraagt de query eerst "vanaf welke datum wil je een lijst ? "

Quote:
Origineel gepost door Bakk4318
Mooi kun je deze nu even afsluiten?

Blij dat ik heb kunnen helpen.

Wim

Kan de link even niet leggen tussen jou hulp en mijn verzoek dat de posting gesloten kan worden?

Charles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan