• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

filteren in meerdere kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

romarx

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2004
Hallo

Ik wil de filterfunctie gebruiken voor meerdere kolommen. Ik filter op "niet lege waarden" maar zodra ik de filterfunctie toepas in kolom A heeft dat ook negatieve gevolgen voor alle andere kolommen. De cellen (lees rijen) in kolom A waarin geen waarde te vinden is worden verwijderd. Het resultaat voor kolom A is goed maar voor de andere kolommen heeft die filteractiviteit geen goede afloop. want alle rijen waarin in kolom A geen waarde stond zijn verwijderd terwijl in kolom B, C, D etc deze rijen wel degelijk waarden konden bevatten.

Wie kan mij uitleggen hoe ik op de juiste manier meerdere kolomen apart van elkaar kan filteren.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Hoe kan ik filteren op "niet-lege cellen" in meerdere kolommen tegelijker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan