Beste allemaal,
Ik ben bezig met een projectje waarin ik tegen het volgende probleem aanloop;
Ik wil data kunnen filteren op 2 criteria. Ik was van plan dit met Vlookup te doen maar heb ondertussen op internet het volgende voorbeeldje gevonden;
Bekijk bijlage Sample.xlsx
Bovenaan staat het origineel. Wanneer je hier Full Name en een Employee ID invult krijg je het bijbehorende Department.
Ik zou willen dat je een maand en filter invult en dat je dan een bijbehorend getal krijgt. Zoals je ziet heb ik al veranderingen proberen aan te brengen maar het laatste stapje lukt niet.
Waar er in het origineel op Employee ID verticaal gefilterd wordt staan mijn filter waardes verticaal. Ik dacht even de range aanpassen in de formule maar helaas.
Het verhaal is wat warrig maar het bestandje maakt alles duidelijk denk ik.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik ben bezig met een projectje waarin ik tegen het volgende probleem aanloop;
Ik wil data kunnen filteren op 2 criteria. Ik was van plan dit met Vlookup te doen maar heb ondertussen op internet het volgende voorbeeldje gevonden;
Bekijk bijlage Sample.xlsx
Bovenaan staat het origineel. Wanneer je hier Full Name en een Employee ID invult krijg je het bijbehorende Department.
Ik zou willen dat je een maand en filter invult en dat je dan een bijbehorend getal krijgt. Zoals je ziet heb ik al veranderingen proberen aan te brengen maar het laatste stapje lukt niet.
Waar er in het origineel op Employee ID verticaal gefilterd wordt staan mijn filter waardes verticaal. Ik dacht even de range aanpassen in de formule maar helaas.
Het verhaal is wat warrig maar het bestandje maakt alles duidelijk denk ik.
Kan iemand mij hiermee helpen?